Tala Fou - Ua o'o mai le tautotogo

Ua oo mai le tautotogo

Ua uma le taumalulu, ma ua oo mai le tautotogo.Filifili se faaiuga o le vaiaso e susulu ai le la, faaaoga le taimi e tumu ai le togalaau i le tautotogo, ma sii i luga le mea pueata e pue ai ata o tulagavae o le olaga mo i tatou.Tatou malolo, fa'agalo le galue malosi, aumai a tatou ato fa'afafa fa'aoga ma fiafia i le olaga!

1.Quaint auala, fuga felanulanua'i fuga i totonu o togalaau ese.O loʻo amoina se taga lanu enaena ma lanu moli matagofie, o le manogi manogi o le kofe e faʻafefiloi ma le manogi o fua o le moli, ma e foliga mai e salalau i tulimanu uma o le auala pe a agi le matagi.Ua tumu auala i manogi faaosooso.

backpack (1)

2. Backpacks ma faʻamau e foliga mai o se vaaiga matagofie ma le tumau i luga o le auala.O teineiti o loʻo tauaveina i luga o latou tauau e foliga mai e matua manifinifi lava, o le uiga faʻatamaʻitaʻi e faʻaalia mai totonu i fafo, ma o loʻo i ai pea se A malosi lagona masani masani, e le o se mea e ofo ai le fiafia tele o teine.

backpack (2)

3. O lenei ato paʻu tauʻau e foliga susulu ma susulu, lea e fetaui lelei mo le fiafia le mafaatusalia pe a faimalaga i le tautotogo.O faʻamau uʻamea e lua e foliga mai e lua mata faʻafefe, tumu i le malosi ma le fiafia, faʻatasi ai ma le tele o taga O le mamanu e sili atu ona aoga aʻo faʻaalia foliga.

backpack (3)

Ina ua ou vaai i lenei taga pa'u povi, sa le mafai ona ou mafaufau i le vaaiga o le oso i le aoga ma se ato loka sikuea tele i le aoga tulagalua.O zipper uma o se manatuaga fiafia ma le le mafaagaloina o le tamaitiiti, e manatua ai le talavou.O tulagavae o , faʻatamaoaigaina le lanu o talavou pe a faimalaga, ma faʻaoga le ato faafafa e faʻafesoʻotaʻi ai le taimi ua tuanaʻi ma le lumanaʻi.

backpack (4)

Matou te faʻapitoa i ituaiga eseese o ato ma sa i ai i lenei laina i luga o le 10 tausaga.

Mo ato a'oga fa'aleaganu'u si'isi'i po'o ato fa'afafa, fa'amolemole ta'u mai, matou te fa'apitoa.


Taimi meli: Mati-22-2022